Tytuł projektu:
Wyjście na rynki zagraniczne: Austrii i Szwajcarii firmy Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o. z innowacyjnym produktem IT w postaci AD+HR, który wspiera
cały toczący się proces rekrutacji.
Cel i planowany efekt projektu:
Produktem eksportowym firmy jest produkt IT AD+HR, który wspiera procesy rekrutacyjne w firmach.
Firma oczekuje, że w wyniku realizacji internacjonalizacji:
Mierzalne efekty realizacji projektu:
– Liczba przygotowanych do wdrożenia modeli biznesowych internacjonalizacji – 1;
– Liczba nowych rynków (krajów), na których wnioskodawca osiągnął gotowość do rozpoczęcia sprzedaży produktów – 2;
– Liczba zorganizowanych kanałów dystrybucji, które będą realizowane na rynkach docelowych – 4.
Wartość projektu:
Całkowita wartość projektu wynosi – 508 800,00 PLN (słownie: pięćset osiem tysięcy osiemset złotych 00/100)
Wkład Funduszy Europejskich:
Dofinansowanie projektu stanowiące pomoc de minimis – 432 480,00 PLN (słownie: czterysta trzydzieści dwa tysiące czterysta osiemset złotych 00/100)
Termin realizacji:
2021-11-15 – 2023-05-12
Narzędzia